قالب های فارسی وردپرس 36

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 36

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

رتبه سئو چیست

نقش سئو در بالارفتن کیفیت محتوا در سال‌های اخیر
در گذشته ضعف‌هایی که در الگوریتم‌های موتورهای جستجو وجود داشت باعث شده بود یک تعبیر بین تولیدکنندگان درونمایه رایج شود. آنها می‌گفتند:

شما دو شیوه برای نوشتن در فضای وب دارید.

می‌توانید برای کاربران و بازدیدکنندگان سایت خود بنویسید و می‌توانید برای موتورهای جستجو بنویسید.

نوشتن برای موتورهای جستجو به معنای تنظیم متن‌های بی‌معنی، تزریق بی‌خاصیت واژه ها کلیدی در متن‌ها، ارائه‌ی لینک‌های بدون کاربرد، ناچار کردن کاربران به کلیک و کارهایی از این قبیل بود.

نوشتن برای کاربران، اگر چه رضایت بازدیدکنندگان را تأمین می‌کرد، ولی الزاماً به رتبه‌ی بهتر در موتورهای جستجو منتهی نمی‌شد.

خوش‌بختانه طی سال‌های اخیر، با شفا الگوریتم‌های موتورهای جستجو و گسترش دانش هوش مصنوعی و تحلیل متن، باعث شده است که چنین مواردی کمتر و کم‌رنگ‌تر شوند.

کمی بررسی شما را متقاعد خواهد ساخت که رعایت اصول سئو و استانداردهای دلخواه موتورهای جستجو، می‌تواند هم‌زمان با درمان سئو سایت، رضایت خوانندگان و کاربران شما را نیز افزایش دهد.

همچنین، تلاش برای افزایش خوشنودی کاربران، معمولاً به ارتقای رتبه شما در موتورهای جستجو نیز کمک خواهد کرد.

به همین علت، بر خلاف سال‌های ماضی که موتورهای جستجو را مسبب کاهش کیفیت تولید محتوا در فضای وب می‌دانستند، امروز چنین توصیفی زیاد کمتر شنیده می‌شود و به پیشه می‌رود.

با پروا به درمان کیفیت نتایج موتورهای جستجو، و پیشروی کردن الگوریتم‌های آنها، باطل نیست اگر وقت و بودجه‌ای را که صرف سئو می‌کنید، به عنوان بخشی از فعالیت‌های تأمین خوشنودی کاربران لحاظ کنید. البته به شرطی که فلسفه‌ی واقعی سئو و راهکارهای برپا و بلندمدت آن را به پیشه بگیرید.

چه چیزهایی با سئو اشتباه گرفته می‌شوند؟
گاهی اوقات، کسانی که با SEO آشنا نیستند،‌ آن را به عنوان یک خلیفه رایگان برای بازاریابی و تبلیغات در عقیده می‌گیرند.

اما باید به خاطر داشته باشیم که پروا به اصول سئو اگر به شیوه‌ای علمی و دقیق و تخصصی اتمام شود، اتفاقاً راهکاری زمان‌بر، مشکل و گران‌قیمت است.

کسب و کاری که می‌خواهد در موتورهای جستجو چگونگی مطلوبی داشته باشد، باید نکات بسیاری را رعایت کند که موارد زیر، تنها تقسیم کوچکی از آنهاست:

 فرآوری همیشگی محتوای اصیل و بدون کپی کاری (درس مرتبط: تولید محتوا)
 به روز کردن محتوای کهنه بر پای بست، اطلاعات و نیازهای جدید

 برپایی حس خوشنودی در خوانندگان و کاربران

 قانع کردن بازدیدکنندگان به اینکه مدت اکثریت را در سایت شما بگذرانند

همه‌ی این کارها، هزینه‌بر هستند و همیشه و هر روز بخشی از وقت و منابع شما را به خود وابستگی خواهند داد.

SEO همچنین، یک کمپین تبلیغاتی نیست که به عنوان یک پروژه با بودجه‌ای مشخص و در یک محدوده‌ی زمانی مشخص، اجرا شود.

همچنانکه یک گردآور تکنیک و اصول فنی هم نیست.

بلکه نوعی دیدگاه به محیط وب و فرآوری محتوا و شکلی متفاوت از حضور در فضای آنلاین است.

اگر چنین نگاهی را باورداشت نداشته باشیم، به بردباری بسیار SEO به احد از شیوه‌های قدرتمند برای خرج کردن بی‌فایده‌ی پول و منابع سوداگری ما تبدیل خواهد شد.

تکنیک های سئو کلاه سیاه در برابر سئو کلاه سفید
یکی دیگر از بحث‌های رایج در تحلیل سئو سایت‌ها، طبقه‌بندی راهکارهای سئو و بهینه سازی وب سایت است. این طبقه‌بندی را معمولاً به چهره تکنیک های سئو کلاه سیاه (Black Hat) در برابر سئو کلاه سفید (White Hat) مطرح می‌کنند.

اگر بخواهیم تفاوت سئو کلاه سیاه و کلاه سفید را خیلی ناچیز توضیح دهیم باید بگوییم که سئو کلاه سفید، می‌کوشد یک محتوای ارزشمند را به بهترین شکل شدنی به گوگل و سایر موتورهای جستجو معرفی کند.

اما سئو کلاه سیاه، می‌کوشد با شناسایی نقطه ضعف‌ها و محدودیت‌های الگوریتم‌های سئو، سایت را به شکلی بهینه سازی کند که رتبه سئو بهتری به دست بیاورد.

معمولاً با گسترش و هوشمندتر شدن الگوریتم‌ها، این روش‌ها هم تاثیر خود را از دست می‌دهند و مکان برای سئوکارهای کلاه سیاه، تنگ‌تر می‌شود.

 سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه سفید
هدف ما در درس سئو چیست؟ افزایش بازدید گوگل
این نکته را تقریباً کل پذیرفته‌اند که بزرگترین و ارزان‌ترین و معتبرترین راه ورود به یک سایت موتورهای جستجو هستند.

آشنایی با SEO و فلسفه آن، چیزی نیست که مختص برنامه‌نویسان و طراحان سایت باشد. خصوصاً با پروا به توسعه‌ی الگوریتم‌های جستجو و هوشمندتر شدن موتورهای جستجو، عملاً همه‌ی کسانی که مستقیم و غیرمستقیم در وب‌سایت یک سوداگری نقش ایفا می‌کنند، لازم است با اصول و مبانی و منطق سئو آشنا باشند.

در مجموعه درس‌های SEO چیست در متمم می‌کوشیم مبانی کلی سئو، کاربردها و نکات کلیدی در آن را خدمت شما ارائه کنیم.

چرا اکثر ناشران الکترونیکی در نمایشگاه کتاب حضور ندارند؟

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که بسیاری از پلتفرم‌های فعال در زمینه کتاب‌های الکترونیکی در آن حضور ندارند. مدیر عامل فیدیبو در گفتگو با دیجیاتو علت حاضر نشدن در نمایشگاه کتاب امسال را عدم هماهنگی مجری نمایشگاه عنوان کرد.

مجموعه فیدیبو سال گذشته حضور پررنگی در نمایشگاه کتاب داشت اما امسال هیچ نشانی از آن نیست. «مجید قاسمی» مدیرعامل این مجموعه در مورد ناهماهنگی‌های پیش آمده برای حضور آنها در نمایشگاه توضیح می‌دهد:

«شب بعد از افتتاح نمایشگاه به ما اطلاع داده شد که در نمایشگاه تنها یک غرفه‌ کوچک برای ما در نظر گرفته شده است. ما برای حضور در نمایشگاه نیاز به زمان کافی داشتیم تا بتوانیم در شان برند خود، غرفه را آماده کرد و تبلیغات لازم را برنامه ریزی کنیم. به نظر من نه تنها فیدیبو بلکه هیچ شرکت کننده دیگری هم نمی‌تواند شب بعد از افتتاح نمایشگاه کار اصولی انجام دهد و متناسب با برند خود در آن حاضر شود. ما هم چون نتوانستیم آنطور که مد نظر ما بود در نمایشگاه حضور داشته باشیم، ترجیح دادیم شرکت نکنیم.»

فیدیبو در نمایشگاه سال گذشته حضور پررنگی داشت.

قاسمی با تاکید بر این موضوع که فیدیبو در نمایشگاه کتاب و کالایی به فروش نمی‌رساند، بلکه اقدامات فرهنگی را مد نظر خود داشته است، ادامه داد: «در کارهای فرهنگی، غرفه یک بخش کوچک است و عمده اقدامات برنامه‌‌های تبلیغات محیطی گسترده و رسانه‌ای است که زمان لازم برای آنها وجود نداشت. همچنین امسال آشفتگی‌هایی برای انجام تبلیغات وجود داشت و قرار بود برخی شرکت‌ها برای اجرای تبلیغات در مزایده شرکت کنند اما در نهایت نتیجه آن مشخص نشد و همانطور که می‌بینیم جای تبلیغات در فضای داخلی نمایشگاه خالی و در فضای بیرونی بی‌سروسامان است.»

این درحالی‌ست که فیدیبو سال گذشته حضور پررنگی در نمایشگاه داشت. مدیر عامل فیدیبو به دیجیاتو اعلام می‌کند که در سال گذشته مجری تبلیغات نمایشگاه مشخص بود و ما اطمینان داشتیم که با صرف زمان و هزینه پیش‌بینی شده، نتیجه با کیفیتی شاهد خواهیم بود:

«هدف از تبلیغات ما فرهنگ‌سازی و آشنا کردن مردم با این سرویس جدید و تشویق آنها به دانلود کتاب‌های به صورت قانونی بود که به این هدف دست پیدا کردیم.»

قاسمی همچنین به دیجیاتو از عرضه مجدد «فیدیبوک» به بازار بعد از مدتها غیبت خبر داد و تاکید کرد این محصول از دو روز آینده به صورت آنلاین در دیجیکالا و به صورت آفلاین در شعب شهر کتاب به فروش خواهد رسید: «هنوز قیمت نهایی این محصول مشخص نیست.»

گفتنی‌ست سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب امسال از ۴ تا ۱۴ اریبهشت ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود. راه‌های ارتباطی به در شمالی نمایشگاه مترو مصلی و اتوبان رسالت و همچنین مسیر دسترسی به در جنوبی مصلی از طریق در جنوبی و خیابان شهید بهشتی امکان پذیر است.

خرید آنلاین هفت میوه ارزان‌تر شد!

با پیشرفت تکنولوژی، خرید آنلاین یکی از ملزومات زندگی سریع امروزی شده به طوری که از خرید لباس و کفش گرفته تا خرید ابزار و وسایل و حتی لوازم سنگین منزل نیز به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می‌شود. در این میان یکی از بهترین خریدهای آنلاین که حتی به صورت روزانه می‌تواند صورت بگیرد، خرید میوه و تره‌بار است. زیرا هم می‌توان به صورت تازه محصول مورد نظر را خریداری کرد و هم از تنوع بسیاری در زمینه میوه، تره‌بار و صیفی‌جات بهره برد.

شاید بسیاری از شما با خرید آنلاین میوه و سبزیجات آشنا نباشید. طبیعی‌ست که با خود فکر کنید، چگونه می‌شود میوه و سبزیجاتی که در آن، تازگی و طراوت حرف اول را می‌زند را به صورت اینترنتی سفارش داد و درب منزل تحویل گرفت؟ باید بگوییم که شما از یک بازار تره‌بار مجازی خرید می‌کنید، اما از یک بازار تره‌بار واقعی برای شما محصول ارسال خواهد شد. در واقع به جای اینکه شما وقت و هزینه خود را هدر دهید و به یک بازار تره‌بار مراجعه کنید، فروشگاه آنلاین میوه این کار را برای شما انجام می‌دهد و میوه‌ها و سبزیجات یا صیفی‌جاتی که مدنظرتان باشد را درب منزل تحویلتان خواهد داد. اما از کدام بازار آنلاین میوه و تره‌بار خرید کنیم؟ با ما در ادامه همراه باشید.

خوب انتخاب کنید تا عالی را در اختیار داشته باشید

هفت میوه

سایت هفت میوه به عنوان فروشگاه خرید آنلاین میوه و صیفی‌جات توانسته است بخش عمده‌ای از بازار میوه و تره‌بار را با حذف واسطه‌ها در اختیار بگیرد تا محصول را به قیمت خوب و مناسب به دست مشتری برساند. علاوه بر قیمت مناسب، انتخاب محصول خوب، دست‌چین کردن میوه و فرنگیجات، تنوع محصولات و... از جمله مزیت‌های انتخاب سایت هفت میوه است.

پیک ارسال محصول هفت میوه برای خریدهای بالای صد هزار تومان رایگان است و در سراسر تهران می‌توانید خرید خود را درب منزل دریافت کنید. هفت میوه تمام تلاش خود را بر این گذاشته است که در کمترین زمان ممکن (کمتر از دو ساعت) محصولات سفارشی شما را تحویل داده و رضایت شما را جلب کند. اگر از کیفیت میوه‌ها یا فرنگیجات خود راضی نباشید. جای هیچ نگرانی نیست چون به راحتی می‌توانید محصول خریداری شده را پس بدهید و پول خود را دریافت کنید. زیرا هفت میوه تمام تلاش خود را می‌کند تا محصولات سالم و تازه را در زمان مناسب و با هزینه به‌صرفه به دست شما برساند.

برای خرید آنلاین میوه تا یک سوم قیمت تخفیف بگیرید

هفت میوه

برای اینکه لذت خرید آنلاین فرنگیجات و میوه جات را تجربه کنید می‌توانید به سایت هفت میوه مراجعه کنید و برای اولین خرید خود از کد تخفیف 35 درصدی DIGIATO استفاده کنید. به این ترتیب برای اولین خرید خود، تخفیف یک سوم قیمت دریافت خواهید کرد.

سهم عجیب خودروسواران در تصادفات رانندگی شهری

سرنشین خودرو، موتورسوار یا عابر پیاده ‌بودن؛ اگر قرار باشد از زاویه تصادفات به این سه موقعیت نگاه کنید، به نظرتان کدام‌ یک می‌تواند خطرناک‌تر است؟ احتمالا شما هم مثل من اولین موردی که به ذهنتان خطور می‌کند، موتورسوار بودن باشد؛ اما آمارهای پزشکی قانونی و پلیس راهور چیز دیگری می‌گوید. این آمار نشان می‌دهد عابر پیاده ‌بودن در شهری مثل تهران از همه موقعیت‌های دیگر خطرناک‌تر است و احتمال کشته ‌شدن شما را بیش از هر چیز افزایش می‌دهد.
معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فاتب از سهم ۷۰ درصدی موتورسیکلت سواران و عابران پیاده در تصادفات رانندگی خبر داد.
سرهنگ عدنان جلال معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: بیش از ۷۰ درصد تلفات انسانی در سوانح رانندگی متعلق به رانندگان موتورسیکلت و عابرین پیاده است.

تصادفات رانندگی
سرهنگ جلال ادامه داد: استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبان و سرنشینان موتورسیکلت نقش مهمی در پیشگیری از مرگ ناشی از تصادفات این گروه از کاربران ترافیک خواهد داشت.
وی ضمن تاکید بر استفاده از تجهیزات ایمنی برای موتورسیکلت سواران به عابران پیاده نیز توصیه کرد به منظور حفظ جان خود به هنگام عبور از خیابان از گذرگاه‌های عابر پیاده و پل‌های هوایی استفاده کنند.
با بررسی تصادفات رانندگی شهری مشخص شد که بخش قابل توجهی از آمار تلفات، ناشی از نبود جاده کمربندی یا کنارگذر در اطراف شهرهاست و نبود این معابر باعث می شود ترافیک خودروهای سنگین و سرعت بالای خودروهای شخصی محیط های شهری را تحت تاثیر قرار داده و صدمات و تلفاتی را ایجاد کند.

اما وجه دیگر این ماجرا، سهم 30 درصدی رانندگان خودروها در تصادفات شهری است. در واقع خودروهای ایرانی به حدی نا امن هستند که حتی در سرعت های پایین رانندگی شهری نیز رانندگان خود را به کشتن می دهند. از این رو لازم است تا ضمن توجه به بهبود شرایط تردد در فضای شهری، راهکارهایی نیز برای بهبود ایمنی رانندگان خودرو و موتورسواران اندیشیده شود.

سئو داخلی و خارجی


سئو بیگانه سایت، کلید موفقیت سئو و بهینه سازی سایت برای هر سایت است. اگر شما به عنوان یک سئوکار تمام کارهای سئو درونی را سپریدن دهید باز هم ممکن است که به نتیجه دلخواه خود دست پیدا نکنید پس گردآور ای از اصول و کارهای  Off-page SEO  ,  Off-site SEO که همان سئو بیگانه است را برای به دست آوردن نتایج بهتر باید رعایت کنید. در این مطلب تصمیم داریم که توضیحاتی در باره تعلیم سئو درونی و بیگانه سایت ارائه دهیم. و مطالبی که پیرامون این جستار هستی دارد را در یک قالب جمع آوری کنیم.

پس بهتر است که در نخست تعاریفی از دو اصطلاح را برای فهم و درک بهتر ارائه دهیم.
سئو درونی چیست
سئو داخلی سایت یا بهینه سازی on page  یا on page seo گردآور کارها  و اقداماتی است که درون سایت برای به دست آوردن نتایج سرچ اغلب انجام می دهیم . هدف از سئو درونی ، درونمایه و کدهای html و مجموعه ای از استاندارد ها است که داخل سایت انجام می شود . برای فهم بهتر سئو درونی سایت مطلب " تعلیم کامل سئو درونی سایت "  را بخوانید بعد از خواستن این مطلب شما چک لیستی را به دست خواهید آورد  که می توانید به چهره مرحله به مرحله سئو سایت خود را گسترش دهید.


 سئو خارجی چیست
به مجموعه ای از قوانین و کارها در بیرون از سایت برای بهبود رنک سایت در موتورهای جست و جو سپریدن می شود سئو بیگانه  ( سئو off page ) گفته می شود. در این شیوه شما کاری در درون سایت ندارید و تمام کارها در بیرون از سایت و پنل مدیریت انجام می شود. برای تسلط بیشتر می توانید مطلب " آموزش کامل سئو خارجی سایت  " را مطالعه کنید.

بهینه سازی درونی سایت چیست
بهینه سازی داخلی سایت  نیز همان سئو درونی ( on page  یا on page seo ) است.