سی و دومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران در حالی برگزار میشود که بسیاری از پلتفرمهای فعال در زمینه کتابهای الکترونیکی در آن حضور ندارند. مدیر عامل فیدیبو در گفتگو با دیجیاتو علت حاضر نشدن در نمایشگاه کتاب امسال را عدم هماهنگی مجری نمایشگاه عنوان کرد.
مجموعه فیدیبو سال گذشته حضور پررنگی در نمایشگاه کتاب داشت اما امسال هیچ نشانی از آن نیست. «مجید قاسمی» مدیرعامل این مجموعه در مورد ناهماهنگیهای پیش آمده برای حضور آنها در نمایشگاه توضیح میدهد:
«شب بعد از افتتاح نمایشگاه به ما اطلاع داده شد که در نمایشگاه تنها یک غرفه کوچک برای ما در نظر گرفته شده است. ما برای حضور در نمایشگاه نیاز به زمان کافی داشتیم تا بتوانیم در شان برند خود، غرفه را آماده کرد و تبلیغات لازم را برنامه ریزی کنیم. به نظر من نه تنها فیدیبو بلکه هیچ شرکت کننده دیگری هم نمیتواند شب بعد از افتتاح نمایشگاه کار اصولی انجام دهد و متناسب با برند خود در آن حاضر شود. ما هم چون نتوانستیم آنطور که مد نظر ما بود در نمایشگاه حضور داشته باشیم، ترجیح دادیم شرکت نکنیم.»
قاسمی با تاکید بر این موضوع که فیدیبو در نمایشگاه کتاب و کالایی به فروش نمیرساند، بلکه اقدامات فرهنگی را مد نظر خود داشته است، ادامه داد: «در کارهای فرهنگی، غرفه یک بخش کوچک است و عمده اقدامات برنامههای تبلیغات محیطی گسترده و رسانهای است که زمان لازم برای آنها وجود نداشت. همچنین امسال آشفتگیهایی برای انجام تبلیغات وجود داشت و قرار بود برخی شرکتها برای اجرای تبلیغات در مزایده شرکت کنند اما در نهایت نتیجه آن مشخص نشد و همانطور که میبینیم جای تبلیغات در فضای داخلی نمایشگاه خالی و در فضای بیرونی بیسروسامان است.»
این درحالیست که فیدیبو سال گذشته حضور پررنگی در نمایشگاه داشت. مدیر عامل فیدیبو به دیجیاتو اعلام میکند که در سال گذشته مجری تبلیغات نمایشگاه مشخص بود و ما اطمینان داشتیم که با صرف زمان و هزینه پیشبینی شده، نتیجه با کیفیتی شاهد خواهیم بود:
«هدف از تبلیغات ما فرهنگسازی و آشنا کردن مردم با این سرویس جدید و تشویق آنها به دانلود کتابهای به صورت قانونی بود که به این هدف دست پیدا کردیم.»
قاسمی همچنین به دیجیاتو از عرضه مجدد «فیدیبوک» به بازار بعد از مدتها غیبت خبر داد و تاکید کرد این محصول از دو روز آینده به صورت آنلاین در دیجیکالا و به صورت آفلاین در شعب شهر کتاب به فروش خواهد رسید: «هنوز قیمت نهایی این محصول مشخص نیست.»
گفتنیست سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب امسال از ۴ تا ۱۴ اریبهشت ماه در مصلی تهران برگزار میشود. راههای ارتباطی به در شمالی نمایشگاه مترو مصلی و اتوبان رسالت و همچنین مسیر دسترسی به در جنوبی مصلی از طریق در جنوبی و خیابان شهید بهشتی امکان پذیر است.
با پیشرفت تکنولوژی، خرید آنلاین یکی از ملزومات زندگی سریع امروزی شده به طوری که از خرید لباس و کفش گرفته تا خرید ابزار و وسایل و حتی لوازم سنگین منزل نیز به صورت اینترنتی و آنلاین انجام میشود. در این میان یکی از بهترین خریدهای آنلاین که حتی به صورت روزانه میتواند صورت بگیرد، خرید میوه و ترهبار است. زیرا هم میتوان به صورت تازه محصول مورد نظر را خریداری کرد و هم از تنوع بسیاری در زمینه میوه، ترهبار و صیفیجات بهره برد.
شاید بسیاری از شما با خرید آنلاین میوه و سبزیجات آشنا نباشید. طبیعیست که با خود فکر کنید، چگونه میشود میوه و سبزیجاتی که در آن، تازگی و طراوت حرف اول را میزند را به صورت اینترنتی سفارش داد و درب منزل تحویل گرفت؟ باید بگوییم که شما از یک بازار ترهبار مجازی خرید میکنید، اما از یک بازار ترهبار واقعی برای شما محصول ارسال خواهد شد. در واقع به جای اینکه شما وقت و هزینه خود را هدر دهید و به یک بازار ترهبار مراجعه کنید، فروشگاه آنلاین میوه این کار را برای شما انجام میدهد و میوهها و سبزیجات یا صیفیجاتی که مدنظرتان باشد را درب منزل تحویلتان خواهد داد. اما از کدام بازار آنلاین میوه و ترهبار خرید کنیم؟ با ما در ادامه همراه باشید.
خوب انتخاب کنید تا عالی را در اختیار داشته باشید
سایت هفت میوه به عنوان فروشگاه خرید آنلاین میوه و صیفیجات توانسته است بخش عمدهای از بازار میوه و ترهبار را با حذف واسطهها در اختیار بگیرد تا محصول را به قیمت خوب و مناسب به دست مشتری برساند. علاوه بر قیمت مناسب، انتخاب محصول خوب، دستچین کردن میوه و فرنگیجات، تنوع محصولات و... از جمله مزیتهای انتخاب سایت هفت میوه است.
پیک ارسال محصول هفت میوه برای خریدهای بالای صد هزار تومان رایگان است و در سراسر تهران میتوانید خرید خود را درب منزل دریافت کنید. هفت میوه تمام تلاش خود را بر این گذاشته است که در کمترین زمان ممکن (کمتر از دو ساعت) محصولات سفارشی شما را تحویل داده و رضایت شما را جلب کند. اگر از کیفیت میوهها یا فرنگیجات خود راضی نباشید. جای هیچ نگرانی نیست چون به راحتی میتوانید محصول خریداری شده را پس بدهید و پول خود را دریافت کنید. زیرا هفت میوه تمام تلاش خود را میکند تا محصولات سالم و تازه را در زمان مناسب و با هزینه بهصرفه به دست شما برساند.
برای خرید آنلاین میوه تا یک سوم قیمت تخفیف بگیرید
برای اینکه لذت خرید آنلاین فرنگیجات و میوه جات را تجربه کنید میتوانید به سایت هفت میوه مراجعه کنید و برای اولین خرید خود از کد تخفیف 35 درصدی DIGIATO استفاده کنید. به این ترتیب برای اولین خرید خود، تخفیف یک سوم قیمت دریافت خواهید کرد.
سرنشین خودرو، موتورسوار یا عابر پیاده بودن؛ اگر قرار باشد از زاویه تصادفات به این سه موقعیت نگاه کنید، به نظرتان کدام یک میتواند خطرناکتر است؟ احتمالا شما هم مثل من اولین موردی که به ذهنتان خطور میکند، موتورسوار بودن باشد؛ اما آمارهای پزشکی قانونی و پلیس راهور چیز دیگری میگوید. این آمار نشان میدهد عابر پیاده بودن در شهری مثل تهران از همه موقعیتهای دیگر خطرناکتر است و احتمال کشته شدن شما را بیش از هر چیز افزایش میدهد.
معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فاتب از سهم ۷۰ درصدی موتورسیکلت سواران و عابران پیاده در تصادفات رانندگی خبر داد.
سرهنگ عدنان جلال معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: بیش از ۷۰ درصد تلفات انسانی در سوانح رانندگی متعلق به رانندگان موتورسیکلت و عابرین پیاده است.
اما وجه دیگر این ماجرا، سهم 30 درصدی رانندگان خودروها در تصادفات شهری است. در واقع خودروهای ایرانی به حدی نا امن هستند که حتی در سرعت های پایین رانندگی شهری نیز رانندگان خود را به کشتن می دهند. از این رو لازم است تا ضمن توجه به بهبود شرایط تردد در فضای شهری، راهکارهایی نیز برای بهبود ایمنی رانندگان خودرو و موتورسواران اندیشیده شود.