قالب های فارسی وردپرس 36

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 36

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

تکنیک های افزایش بازدید سایت از گوگل

مهمترین عاملی که باعث می شود کاربران سایت شما را در شبکه های اجتماعی خودشان به اشتراک بگذراند، مطالب ارگانیک شما می باشد. پس خیلی مهم است که در زیر هر مطلب دکمه اشتراک گذاری گونه ها شبکه ها پیمان دهید. هر لینک ورودی از شبکه ها و فروم ها تاثیر به مراتب بیشتر در آموزش افزایش بازدید سایت  خواهد داشت. همچنین رهنمود می شود که برای سایت خویش در هر شبکه های اجتماعی یک صفحه اختصاصی فرآوری کرده و در آن فعالیت کنید و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.


7. تگ Alt عکس

این تگ شاید کارایی مستقیمی در بهبود رتبه سایت در گوگل نداشته باشد، اما بعضی مواقع عکس ها به خوبی آپلود نمی شوند. زمانی که عکس ها در هنگام بارگذاری سایت، نشان داده نشوند، جمله تو این تگ اثر دیتا خواهد شد. هر عکسی باید تگ alt مخصوص به خویش را داشته باشد و وانگهی بهتر است که از واژه کلیدی اصلی سایت نیز در این تگ بهره‌گیری شود. البته در جستجوی عکس گوگل، معیار جستجو و پرتو دادن عکس ها، این تگ می باشد.


8. به کارگیری نقشه سایت

نقشه سایت راهنمای گوگل برای پیمایش آسان تر و تند تر در سایت است. با برپایی هر صفحه جدید، لینک آن در نقشه سایت قرار می گیرد و گوگل سریعا متوجه این سوژه می شود و آن را نمایه می کند. نقشه سایت یکتا از عوامل مهم در افزایش رتبه سایت در گوگل است.


9. سرعت سایت

یکی از عوامل مهم در افزایش رتبه سایت در گوگل، سرعت سایت و بارگذاری صفحات آن است. هر چه سرعت سایت اغلب باشد، علاوه براینکه کارایی مثبتی می تواند در سئو سایت شما داشته باشد، مایه جذب کاربران می شود. در واقع اگر سرعت بارگذاری سایتی بیش از 2 ثانیه باشد، کاربران آن را ترک خواهند کرد. همانطور که می دانید صبر کاربران امروزه خیلی کمتر از گذشته است و اگر شما تمامی نکات را به خوبی رعایت کرده باشید اما سرعت بارگذاری کم باشد، به راستی می نا گفت که سایت شما هیچ ارزشی ندارد و نمی تواند کاربری را به سمت خویش جذب کند.


10. بهینه سازی عکس ها

اندازه عکس می تواند تاثیر زیادی در افزایش یا تفریق سرعت بارگذاری سایت داشته باشد. همچنین فرمتی که برای آن ها کاربرد می شود خیلی مهم است، زیرا شدنی است بعضی اوقات، شماری از فرمت ها بخوبی پشتیبانی نشوند و کارایی منفی برروی کیفیت عکس ها بگذارد. هرچه اندازه تصاویر کمتر باشد و از فرمت مناسبی استفاده شود، افزایش رتبه سایت در گوگل تندتر سپریدن می شود.

چطور از یک کارمند ساده به یک مدیر موفق تبدیل شویم؟

رسانه کلیک – شاید برای خیلی از ما که کار را در یک سطح ابتدایی آغاز می‌کنیم، تصور اینکه روزی یک مدیر موفق باشیم، غیر ممکن باشد. خیلی از مدیران مطرح جهان کار خود را با امور ساده در گرایش خود آغاز کردند و سپس با برنامه ریزی و تلاش در کسب و کار خود پیشرفت کردند.

۱۰ سال اول کار بسیار حائز اهمیت است؛ شما در این دوره مسیر کاری خود را پیدا و پتانسیل رشد کسب درآمد خود را تعیین می‌کنید. در واقع این دوره نشان می‌دهد که شما چقدر توانا هستید. افراد بسیاری هستند که با تلاش توانستند در این دوره از یک کارمند ساده تبدیل به یک مدیر موفق شوند.

الیزابت کلوزمور مدیر بخش بین الملل تبلیغات و مشارکت محصولات در شرکت Sprinklr نیز یکی از این افراد است که طی 10 سال موفق شد از یک کارمند مبتدی به یک مدیر موفق تبدیل شود؛ در این گزارش با هم رمز موفقیت وی را از زبان خودش می‌خوانیم:

…. مهم نیست که کار شما چیست؛ همه ما باید از جایی شروع کنیم. مثل بسیاری از کارکنان دیگر، من هم به عنوان یک کارمند مبتدی و به عنوان یک دستیار در نشریه رودال شروع کردم. کار من این بود که به تلفن‌ها پاسخ دهم، فرم‌ها را پر و جلسات را سازماندهی کنم.

پس از آن، کار را در نشریه هرست شروع کردم. کار جدید من در خصوص شبکه‌های اجتماعی و رویکرد شرکت برای استفاده از رسانه‌های جدید بود. از آنجا، در بخش استراتژی کسب و کار اجتماعی شرکت Target جذب شدم و حدود شش سال پیش به عنوان یکی از مدیران استارت آپ Sprinklr آغاز به کار کردم.

امروز Sprinklr یک پلتفرم مدیریت مشتری موفق در جهان است. ما ۱۵۰۰ کارمند و ۲۰۰ مشتری مشهور (چون Nike، مایکروسافت و مک دونالد) در سطح جهان داریم و یک هدف با ارزش بیش از یک میلیارد دلار را در نظر گرفته‌ایم.

بنده اکنون جلسات بین المللی شرکت Sprinklr را برپا می‌کنم و با سفر به کشورهای مختلف جهان به مدیران شرکت‌ها کمک می‌کنم تا امور مربوط به مشتریان مانند بازاریابی، مراقبت از مشتری، تحقیق و توسعه و غیره را انجام دهند. این یک نقش شگفت انگیز است و من به داشتن این شغل افتخار می‌کنم. این موقعیت کنونی من نتیجه 10 سال تلاش در کار است که با درس های زیادی برای من همراه بود.

من روند رشدم از یک کارمند ابتدایی تا یک مدیر اجرایی در دهه گذشته را به پنج مرحله کلیدی تقسم بندی کردم:

۱. برای اینکه یک مدیر موفق باشید، باید آستین‌های خود را بالا بزنید!

من در اولین سال های کارم آستین‌ها را بالا زدم و سخت کار کردم؛ همیشه هم برای کمک به دیگران و انجام کارهای جدید داوطلب بودم. هیچ چیز خیلی بزرگ، خیلی کوچک یا خیلی خاص به جز کار کردن در من نبود. این تمایل به کار کردن باعث می‌شود تا شخصیت حرفه‌ای شما شکل گیرد و چیزهای بیشتری یاد بگیرید.

مهم نیست که چقدر شغلی شما گسترده است و یا عنوان شما چقدر مهم و بالا است؛ هیچ‌گاه دست از کار و تلاش برندارید. رهبران خوب می‌دانند که چطور به کمک تیم‌های خود بشتابند؛ در واقع رهبران بزرگ آستین‌های خود را بالا می‌زنند و به اصطلاح دستان خود را کثیف می‌کنند.

۲. مبارزه با سندرم فساد و دغل بازی

هنگامی که من در Hearst فعالیت می‌کردم، خیلی از ویراستاران برجسته به من توصیه می‌کردند که از توانایی خود در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنم و شرکت و برند خودم را رونق بخشم. این پیشنهاد در ابتدا واقعا برای من هیجان انگیز بود، اما بعد به این نتیجه رسیدم که اگر واقعا کار خود را بلدم، بهتر است ابتدا به همکاران ارشدم در مورد گسترش کسب و کار و رونق کار‌هایشان کمک کنم.

خوشبختانه، شبکه‌های اجتماعی همانند یک دنیای واقعی هستند و خیلی زود من نتیجه کارهای خودم را در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی گرفتم. کار من سبب شد تا Hearst تعامل بهتری با مخاطبان خود داشته باشد و ترافیک سایت‌های ما به وضوح بیشتر شود. این یک فرصت بزرگ برای اثبات توانایی‌های من بود.

خیلی خوب است که ما هر روز در خصوص ایده‌ها و مهارت‌های خود دغدغه داشته باشیم، اما از سوی دیگر باید اعتماد به نفس هم داشت. هنگامی که فکر می‌کنید می‌توانید در یک کار موفق باشید، به توانایی‌های خود اعتماد کنید، مطالعه کنید و در مورد ایده‌های جدید خود با مدیرتان صحبت کنید.

۳. قهرمان خود را پیدا کنید

من هرگز رئیس و مربی خود را در رودال و پس از آن Hearst فراموش نخواهم کرد. آن‌ها به من آزادی فکر کردن خلاقانه و ارائه ایده‌های جدید دادند. در هرست به خاطر اعتماد مدیر به من، همواره احساس انگیزه و اشتیاق برای انجام کار‌ها را داشتم. وی نه تنها به من استقلال داد تا زمینه‌های جدیدی را برای کسب و کارمان کشف کنم، بلکه در هیئت مدیره هم از ایده‌های من حمایت کرد.

این قهرمان لزوما نباید رئیس یا حتی کسی از بخش شما باشد، اما باید کسی باشد که به ارزش و ایده‌های شما اعتقاد دارد؛ کسی که به شما کمک کند تا پتانسیل و توانایی‌های خود را بروز دهید.

این مرحله فقط در مورد یافتن یک قهرمان برای خود نیست، بلکه شما باید قهرمان دیگران هم باشید. برای اینکار لازم نیست که حتما یک مدیر اجرایی یا یک رهبر باشید. شما نمونه خوب، بد و یا عالی برای اطرافیان خود هستید. شروع به تعریف سبک اجرایی خاص خود در محیط کار کنید و تلاش کنید تا صفات حرفه‌ای را که باعث تحسین دیگران می‌شود، در خود پرورش دهید.

۴. مانند اسفنج باشید!

اگر می‌خواهید به یک مدیر موفق تبدیل شوید، باید مانند یک اسفنج تمام اطلاعات مورد نیاز را جذب کنید. من اطلاعات را در هر فرمت (کتاب‌ها، مجلات، روزنامه‌ها، وبلاگ‌ها، شبکه‌های اجتماعی، تلویزیون و غیره) می‌خوردم و به طور مداوم از آنچه وجود داشت الهام می‌گرفتم. قبلا متوجه شده بودم که من توانایی استفاده از آنچه را که می‌آموزم، در کار خود دارم.

هنگامی که من کار در حیطه «رسانه‌های اجتماعی» را انتخاب کردم، تمام توان خود را برای شناخت کامل این محیط‌ ها و قابلیت های آن‌ها بکار گرفتم. تمام مقالات مرتبط را چک کردم تا ایده و فرصت‌های جدیدی برای کار خودم پیدا کنم. من نکات جالب و مهم را از مقالاتی که می‌خواندم، جدا کردم و یافته‌هایم را در یک بسته بندی عظیم فهرست کردم.

اینکار باعث شد به سرعت حجم بسیار زیادی از اطلاعات تخصصی حوزه کاری خود بدست آورم و این منبع تبدیل به یک چارچوب استراتژیک برای من شد که اجازه می‌داد برنامه‌های کارم را در یک فضای ابتکاری شکل دهم.

5 – تبدیل شدن به یک مدیر موفق کار چندان راحتی نیست

مردم عاشق صحبت کردن در مورد تغییر و انعطاف پذیری هستند، اما واقعیت این است که هیچکس به آن روی خوشی نشان نمی‌دهد. اکثر ما پس از بدست آوردن شغل یا رسیدن به یک سطح مشخص دیگر کار‌ها را به صورت روتین انجام می‌دهیم و فقط وظایفی را انجام می‌دهیم که از ما می‌خواهند.

مهم نیست که حرفه شما چیست؛ اگر می‌خواهید روزی یک مدیر موفق باشید، باید برای بهبود کار و توانایی‌های خود تلاش کنید. شما باید مهارت‌های خود را گسترش دهید و ترجیحا به سراغ مباحث جدید و علوم رو به گسترش بروید. 10 سال پیش، از روزنامه نگاران تنها انتظار داشتند که بنویسند، اما امروز آن‌ها مرکز بسیاری از کارهای رسانه‌ای هستند و باید بتوانند کارهایی چون نوشتن، ایجاد محتوا، ویرایش، انتشار و حتی بازاریابی را خودشان انجام دهند.

همانطور که بازار کار و مسئولیت‌های فردی به طور مرتب تغییر می‌کند، شما هم باید به طور مداوم توانایی‌های خود را ارتقا دهید و این یک اصل کلیدی برای پیشرفت است.

اگر مطمئن نیستید که چطور باید اینکار را شروع کنید، باید بگویم که بهتر است خودتان را در شرایط سخت قرار دهید. شرکت در یک دوره آموزشی و داوطلب شدن برای انجام پروژه‌های خارج از حیطه مسئولیت شما از جمله اینکارها است. شما می‌توانید با بزرگان شغل خود مشورت کنید و از آن‌ها بپرسید که چه مهارت‌هایی برای رشد لازم است؛ احتمالا با انجام اینکار‌ها درهای جدیدی به سوی شما باز خواهد شد.

فرصت‌های شغلی یک مسیر مشخص ندارند و قطعا روند تبدیل شدن به یک مدیر موفق قابل پیش بینی نیست، اما داشتن صفاتی چون سختکوشی، اعتماد به نفس، اعتماد کردن به توانایی‌های خود و ریسک پذیری می‌تواند در هر کاری رهگشا باشد و من می‌توانم بگویم که ترکیبی از ویژگی‌های ذکر شده و استفاده از برخی از درس‌های فوق باعث جهش سریع تری در پیشرفت کاری‌تان می‌شود.

منبع: entrepreneur

سه مدیر ارشد امنیتی اوبر از سمت خود کناره‌گیری کردند

 رسانه کلیک – خبرها حاکی از آن است که اوبر این روزها علاوه بر درگیری شکایت هایی که علیه این شرکت صورت گرفته شاهد استعفای سه مدیر ارشد امنیتی خود نیز است.

اوبرکه یک شرکت تاکسیرانی آنلاین مستقر در سان فرانسیسکو است، این روزها بر سر مسائل حقوقی و امنیتی وضعیت بحرانی را پشت سر می گذارد.

رویترز در مطلبی نوشت، سه نفر از مدیران ارشد امنیتی اوبر از سمت خود استعفا دادند. یکی از این سه مدیر «پوجا آشوک» نام دارد که چند وقت پیش به جای «جو سالیوان» به عنوان مدیر ارشد امنیتی اوبر برگزیده شد. سالیوان به دلیل پنهان کردن مسئله هک شدن سایت اوبر و به سرقت رفتن اطلاعات 57 میلیون کاربر و 600 هزار راننده از این مقام کنار گذاشته شد.

دو مدیر ارشد دیگر «جو جونز» و « پریتوی رای» هستند که جز مدیران برجسته اوبر به حساب می آیند. آنانا اعلام کرده اند که تا پایان ماه ژانویه و تا زمانی که اوبر این بحران مدیریتی را از سر بگذاراند، در این شرکت خواهند ماند.

خبرها حاکی از آن است که اوبر اخیرا تحت نظارت شدید امنیتی بوده است. به گفته دارا خسروشاهی مدیرعامل جدید این شرکت، اوبر در سال 2016 شاهد به سرقت رفتن بخش گستره ای از اطلاعات توسط هکرها بوده است. اوایل همین هفته مدیر ارشد اوبر در دادگاه بیان کرد که قبل از دارا خسروشاهی اوبر با روش های مختلفی سعی داشته از رقبای خود اطلاعات کسب کند.

چندی پیش شرکت وایمو اوبر را متهم به سرقت اطلاعات سری تکنولوژی سنسور لیدار کرد و همچنین اعلام کرد که این سرقت به جهت همکاری و تلاش این شرکت در زمینه تکنولوژی خودروهای خودران صورت گرفته است.

شایان ذکر است؛ سخنگوی اوبر اعلام کرده که موضوع کناره گیری سه مدیر ارشد امنیتی با تحقیقات قانونی که در این شرکت در دست اجرا است، هیچ ارتباطی ندارد.

ایران در رده بندی شاخص جهانی کارآفرینی ۱۳ رتبه صعود کرد

وزیر ارتباطات از صعود سیزده رتبه ای ایران در رده بندی شاخص جهانی در کارآفرینی در سال جدید میلادی خبر داد.

به گزارش کلیک؛ به نقل از اکوفارس، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست اینستاگرامی خود نوشت: جمهوری اسلامی ایران در رده بندی شاخص جهانی در کارآفرینی در سال جدید میلادی سیزده رتبه صعود کرد.

صعود سیزده رتبه ای ایران

وی با انتشار تصویری در این باره توضیح داد: مطابق تصویر به خوبی مشخص است که در کارآفرینی، فرصت بی نظیر ما جوانان ما هستند و تهدید بزرگ آنها عدم وجود هماهنگی در بخش های مختلف نظام برای تسهیل این نوع کسب و کارهاست. ایجاد موانع بیجا و عدم رفع موانع فعلی باعث فرصت سوزی بزرگی برای کشور خواهد بود.

شتاب دیجی کالا برای جذب سرمایه گذاران خارجی و توسعه استارت آپ ها

 سرمایه‌گذاری خارجی در دیجی‌ کالا به عنوان تنها سرمایه‌گذاری خارجی در بخش فناوری اطلاعات ایران در این بازه زمانی معرفی شده است.

به گزارش کلیک؛ به نقل از دیجی کالا، گسترش و رشد پرشتاب استارت‌ آپ‌ها و تجارت الکترونیک طی چند سال اخیر در ایران، فرصت‌های بی‌نظیری برای توسعه اقتصادی کشور فراهم آورده است. دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین کسب و کار اینترنتی ایران طی 10 سال گذشته به طور متوسط رشد سالانه ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده است. برای استمرار این رشد، جذب سرمایه‌‌گذاری خارجی استراتژیکی موثر است که علاوه بر آورده مالی به انتقال دانش فنی و تجربیات مدیریتی تراز جهانی متعهد باشد. به همین علت، جذب سرمایه اخیر برای رقابت این شرکت ایرانی با رقبای خارجی منطقه‌ای بسیار حائز اهمیت است.

دیجی‌کالا از دی‌ماه سال ۱۳۹۴ فرآیند جذب سرمایه را از طریق شرکت بین المللی اینترنت اینوستمنت *(IIIC) و به مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار در قالب افزایش سرمایه و در ازای ۲۱ درصد سهام آغاز کرد. این فرآیند جذب سرمایه با اخذ «مجوز سرمایه‌گذاری خارجی (فیپا)»، از «سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران» اخیرا کامل شده است.

این نخستین بار است که سرمایه‌گذاری در یک استارت‌آپ ایرانی به عنوان عملکرد دولت در بخش سرمایه‌گذاری خارجی مورد تاکید قرار گرفته و میزان سهام مبادله شده نیز به طور شفاف اعلام می‌شود. منابع حاصل از این سرمایه‌گذاری برای بهبود زیرساخت‌های لجستیکی، توسعه‌ پلتفرم نرم‌افزاری، خلق فرصت‌های شغلی بیشتر در سراسر کشور، تأسیس بزرگترین مرکز پردازش کالای خاورمیانه و راه‌اندازی مرکز مجازی فروشندگان و تولیدکنندگان ایرانی (Marketplace) اختصاص یافته است.

اکثریت سهام دیجی‌ کالا همچنان در اختیار افراد و شرکت‌های ایرانی قرار دارد، ضمن آنکه این سرمایه‌گذاری علاوه بر ارزش مادی منجر به انتقال دانش فنی و تجربیات مدیریتی تراز جهانی نیز شده است. نتایج این اتفاق نه تنها به دیجی‌ کالا، بلکه به رشد و توسعه تجارت الکترونیک در کشور و جذب بیشتر سرمایه‌گذاران خارجی کمک فراوان خواهد ‌کرد.

پیش‌بینی می‌شود با توجه به توسعه زیرساخت‌ها و روند پیش رو، امسال ارزش دیجی‌ کالا از مرز یک میلیارد دلار عبور کند.