قالب های فارسی وردپرس 36

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 36

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

آموزش سئو و بهینه سازی سایت وردپرس در گوگل و موتورهای جستجو (SEO)

۱ . بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) یا سئو سایت چیست؟

سئو (بهینه سازی تارنما در گوگل) یک‌ دودمان بازاریابی است و تمرکزش بر آن است تا در نتایج موتورهای جستجو اغلب دیده شوید. سئو تارنما دربرگیرنده تمام پارامترها و اقداماتی است که شما برای کسب رتبه در گوگل و دیگر موتورهای جستجو , افزایش ترافیک ورودی به سایت و مطلع شدن موتورهای جستجو از وب سایتتان اتمام می دهید. جنبه‌های بسیاری برای  سئو  وجود دارد، از بهینه سازی تارنما برای کلمات کلیدی گرفته تا ساخت لینک های درونی و دریافت بک لینک از سایت های مرتبط, که همه را دربرگیرنده می شود. در این تعلیم سئو رایگان به رسیدگی نحوه بهینه سازی وب سایت وردپرس در گوگل و موتورهای جستجو پرداخته ایم. فلذا در انتهای تعلیم یاد می گیرید چطور سایت وردپرس خود را سئو کنید.

دقت داشته باشید بهینه سازی سایت تنها برای موتورهای جستجو نیست بلکه شما باید طراحی سایت و سئو خویش را برای کاربران تان سپریدن دهید.



۲ . چرا وب ‌سایت من احتیاج به بهینه ‌سازی در گوگل و موتورهای جستجو دارد؟

اکثر شدامد وب توسط موتورهای جستجو عمده تجاری، مثل گوگل، بینگ و یاهو برپایی می‌شود. اگرچه رسانه‌های اجتماعی و انواع سایر ترافیک‌ها در ایجاد بازدیدکننده به وب‌سایت شما تأثیر دارند، ولی موتورهای جستجو اصلی‌ترین روش هدایت برای کاربران اینترنتی هستند.

موتورهای جستجو با پروا به محتوای ارائه‌شده بدست شما ترافیک هدفمندی برای کاربرانی که آن را جستجو می‌کنند، فراهم می‌کند.  اگر موتورهای جستجو نتوانند سایت شما را پیدا کنند و یا شما نتوانید مطالب خود را به پایگاه داده‌های آن‌ها اضافه کنید، فرصت‌های غیر قابل باور را برای ایجاد ترافیک در سایتتان از دست خواهید داد.

جستجوی پرس‌وجوها – کلماتی که کاربران در جعبه جستجو تایپ می‌کنند، ارزش فوق‌العاده‌ای را حمل می‌کنند. تجربه نشان دیتا است که ترافیک موتور جستجو می‌تواند مایه موفقیت و یا شکست یک سازمان شود. شدامد هدفمند به یک وب‌سایت می‌تواند مایه تبلیغات، درآمد و بی‌نظیری و بدون رقیب بودن در بازاریابی را فراهم کند. فلذا سرمایه‌گذاری در سئو و بهینه ‌سازی سایت برای موتورهای جستجو از آنگونه گوگل می‌تواند نرخ استثنایی از مراجعت سرمایه را در مقایسه با انواع دیگر روش‌های بازاریابی به هستی آورد.



۳ . چرا نمی‌توانم موتورهای جستجو را بدون بهینه ‌سازی سایت و سئو به سایتم سوق دهم؟

اگرچه موتورهای جستجو هوشمندند، اما آن‌ها هنوز هم دربایستن به کمک دارند. موتورهای جستجو اصلی همش به تعقیب شفا فنّاوری‌شان جهت خزیدن در وب به‌صورت عمیق‌تر و ارجاع نتایج بهتری برای کاربران هستند. بااین‌حال، محدودیت هایی در مورد اینکه چطور موتورهای جستجو عمل کنند هستی دارد. اگرچه بهینه ‌سازی و سئو سایت به‌صورت درست می‌تواند برای شما هزاران بازدیدکننده و افزایش پروا خالص به هستی آورد، اما جنبش اشتباه می‌تواند مایه پنهان شدن و یا دفن سایت در اعماق نتایج جستجو (که در رویت کمینه است) شود.

علاوه برساخت محتوای در دسترس برای موتورهای جستجو، SEO  وانگهی طوری باعث افزایش رتبه‌بندی محتوای قرار داده خواهد شد که دران موتورهای جستجو به‌آسانی آن را پیدا خواهند کرد. اینترنت به‌طور فزاینده‌ای در حال تبدیل‌شدن به رقابت است و شرکت‌هایی که از  SEO استفاده می‌کنند مزیت عمده‌ای در جذب بازدیدکننده و مشتری دارند.



۴ . آیا طراحی سایت و سئو را خودم می توانم انجام دهم یا دربایستن به مشاور سئو دارم ؟

دنیای SEO پیچیده است، اما اکثر ملت به‌راحتی می‌توانند اصول اولیه انرا درک کنند. حتی داشتن مقدار کمی اطلاعات هم می‌تواند تفاوت بزرگواری ایجاد کند. تعلیم رایگان سئو (SEO) بر روی وب به‌طور گسترده‌ای در دسترس است، ازجمله همین ارشاد در حال مطالعه هستید؛ و ترکیب این راهنما باکمی تمرین به‌خوبی شما را به یک متخصص سئو یک سایت وردپرس تبدیل می‌کند.

بسته به تعهد زمانی شما، تمایلتان برای یادگیری و پیچیدگی وب‌سایتتان، ممکن است که شما تصمیم بگیرید دربایستن به یک متخصص یا رایزن سئو برای بررسی به این موارد دارید یا نه؛ فلذا عملکرد شرکت‌ها در به کارگیری سئو می‌تواند متفاوت باشد.  برخی از آن‌ها با تمرکز زیاد تخصصی روی آن شغل می‌کنند، درحالی‌که دیگران تنها جنبه های کلی آن را را در عقیده می گیرند.

در هر صورت شما با مطالعه همین تعلیم رایگان سئو تبدیل به  یک خبره سئو خواهید شد (پس خوشحال باشید)!



۵ . آموزش تصویری نکات عمومی آموزش ساده سئو وردپرس  قبل از هرچیز باید به این نکته اشاره نماییم که طریق های بهینه سازی سایت وردپرس که در اینجا اشاره شده است تمامی آن ها بدست خودتان قابل اجرا است و شما با پیاده سازی آن ها در سایتتان قدم نخست بهینه سازی سایت موتورهای جستجو را انجام داده اید.