قالب های فارسی وردپرس 36

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 36

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

۲ راهکار افزایش فروش در اینستاگرام

تمرکز بر تولید محتوای با کیفیت


اولین راهکار افزایش فروش در اینستاگرام که واقعا اهمیت دارد و باید در اولویت اول پیمان گیرد این است که محتوای با کیفیت تولید کنید.


پیشنهاد می‌کنم این را هم ببینید: استراتژی‌های موثر افزایش فالوور اینستاگرام


عکسی که در اینستاگرام قرار می‌دهید، از توئیتر و فیس‌بوک، کارایی بیشتری روی بیننده دارد و بیشتر دیده می‌شود. البته در صورتی کارایی خویش را پرتو می‌دهد که به راستی روی آن عکس وقت گذاشته باشید و محتوای با کیفیتی تحویل مخاطبان دیتا باشید.


2 تدبیر افزایش فروش در اینستاگرامیک پیشنهاد برایتان دارم:


پیج‌های اینستاگرامی پیوسته و غیر مرتبط ((فعال)) با کسب‌وکارتان را پیدا و فالو کنید.


همیشه پست‌هایشان را دنبال کنید. هر کدام از پست‌هایشان را که توجهتان را جلب کرد و لذت بردید، از آن اسکرین شات بگیرید یا دانلود کنید.


حالا یک آرشیو ارزشمند دارید که هر موعد خواستید پستی قرار دهید، می‌توانید از آرشیوتان مدل (اروپایی) بگیرید (یا اگر اختصاصی نیست، گاهی می‌توانید همان را کپی کنید)


چند ایده برای فرآوری محتوا:


یک ایده و تدبیر افزایش فروش در اینستاگرام که بسیار خوب جواب می‌دهد، عکس از پشت صحنه فعالیت‌هایتان است.


نشان دادن پشت صحنه فعالیت‌های شرکت، مایه می‌شود افراد حس دوستانه‌تری نسبت به کسب‌وکارتان پیدا کنند.


همچنین وقتی از فعالیت‌های کسان در پشت صحنه عکس یا فیلم پیمان می‌دهید، مخاطبانتان می‌بینند که برای ارائه خدمات بهتر به آن‌های زحمت کشیده می‌شود.


 


بنابراین گذاشتن پست از پشت صحنه نه تنها یک ایده جذاب برای فرآوری محتواست، بلکه برندسازی موثری برای شما برپایی خواهد کرد.


2 راهکار افزایش فروش در اینستاگرام


2. مخاطبان خویش را درگیر کنید


یک تدبیر افزایش فروش در اینستاگرام این است که وقت بگذارید و مخاطبان را درگیر کنید.


این باعث می‌شود که کاربرانتان حس کنند برای شما ارزشمند هستند و از این به پس پست‌های شما بیشتر برایشان جلب توجه می‌کند.


راحت‌ترین و موثرترین طریق برای درگیر کردن مخاطب، پاسخ به کامنت‌های آنان است.


پیشنهاد می‌کنم این را هم ببینید: ۸ تدبیر تضمینی افزایش فروش اینترنتی


اگر واقعا حوصله پاسخ طولانی به پست‌ها را ندارید، یک “تشکر” خالی نشانه می‌دهد که برای کامنت آن‌های ارزش قائل هستید.


همچنین پاسخ به سوالات یک روش زیاد کارساز برای جلب عقیده مخاطبان و درگیر کردن آن‌هاست.


روش سایر برای درگیر کردن مخاطبان این است که از آن‌ها بخواهید کاری اتمام دهند:


دوستانتان را تگ کنید تا این مطلب را ببینند


به این سوال پذیرش دهید …


ممکن است بخواهید ذیل تمام پست‌هایتان بنویسید “دوستانتان را تگ کنید الی این مطلب را ببینند”.


مورد دیگر پاسخگویی تند به اعتراضات و شکایات مخاطبانتان است.


معمولا هر پستی که قرار می‌دهید، عده‌ای مخالف وجود دارند که ممکن است اعتراض یا شکایت داشته باشند. این زیاد اهمیت دارد که به سرعت به شکایت و اعتراضات آن‌ها استجابت دیتا شود.


پاسخ سریع به این گونه بازخوردها باعث این ذهنیت را در آنان به وجود می‌آورد که شما به دغدغه‌های آن‌ها اهمیت می‌دهید و دسته خدمات مشتریانتان به بهترین شکل کار و جنبش می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.