اگر در رابطه با لباس عروسیتان تصمیم گرفته اید لباس نخرید و یک لباس عروس شیک اجاره کنید باید نکات قابل توجهی را در این رابطه فرا بگیرید تا در این مورد که اجاره کردن لباس عروس می باشد دچار مشکل نشوید و یک انتخاب درست داشته باشید ، با ما باشید در ادامه مطلب ...
مهمترین نکات و اموزش های لازمه در رابطه با اجاره لباس عروس
بیشتر عروس خانم ها دوست دارند لباس عروسی خود را از مزون هایی که مدل های متنوعی از لباس عروس دارند اجاره بکنند و روز عروسی این لباس عروس را بر تن بکنند . شاید این کار با توجه به دلایل زیاد به صرفه تر باشد زیرا لباس عروس بعد از مراسم عروسی اصلا به درد شما نمی خورد و تا اخر عمر بدون استفاده در کمده لباس هایتان باقی خواهد ماند .
برای اجاره کردن و خریدن لباس عروس نظر های متفاوت و جالبی وجود دارند ، مثلا بعضی دوست دارند لباسی را بپوشند که خریداری کرده اند و بعضی دیگر دوست دارند برای شب مراسم عروسی هزینه زیادی نکنند و یک لباس عروس را اجرا بکنند .
نکات خیلی مهم در رابطه با اجاره لباس عروس
اگر تصمیم به اجاره لباس عروس گرفته اید ، نکات زیر را حتما رعایت بفرمایید :
اکثر عروس ها دوست دارند در شب مراسم عروسی شیک و جذاب باشند و یک لباس عروس تک و خاص داشته باشند و لباس عروس حتما و فقط بر تن خودشان رفته است و برای آنها دوخته شده است ، برای این دسته از عروس خانم ها اجاره لباس عروس قابل قبول نمی باشد .
شاید لباس عروس یکی از خاطره انگیز ترین لباس هایی است که هر خانمی در طول زندگیش می پوشد ولی این نکته را هیچ وقت فراموش نکنید که در آینده لباس عروس هیچگونه کاربردی برایتان ندارد به جز آنکه هرز گاهی در خانه بپوشیدش و خاطره ای را زنده کنید یا با ان عکس های تازه تری بگیرید ، یا می توانید تصمیم بگیرید که آن را اجاره بدهید ، اگر جز این دسته از عروس خانم ها هستید به دنبال خریدن لباس عروس نباشید .
با اجاره کردن یک لباس عروس در هزینه های عروس خود کاملا صرفه جویی کرده اید ، اما این نکته را به یاد داشته باشید در بعضی از مدل های لباس عروس ، خرید و اجاره کردن ان تفاوت قیمتی زیادی باهم ندارند ، اما اگر لباس عروس بیش از چند بار اجاره رفته باشد نسبتا قیمت اجاره کمتری دارد .
لباس عروس که اجاره می کنید حتما توسط عروس های دیگری نیز پوشیده شده است ، پس قبل از اجاره کردن آن به همه قسمت های لباس دقت کنید تا پارگی یا مشکلی نداشته باشد .
هنگامی که برای اجاره لباس عروس به یک مزون عروس سر می زنید مواظب باشید قبل از اجاره لباس عروس اعلام کنید که چقدر برای اجاره عروس می خواهید هزینه کنید و با توجه به هزینه مورد نظرتان لباس عروس خود را اجاره بفرمایید .
قبل از اجاره لباس عروس در رابطه با شستشو و خوشکشویی لباس عروس ما مزون دار به توافق برسید .
هنگامی که در مزون لباس عروس مدل مورد نظرتان را پیدا کردید به تمامی قسمت های آن توجه بکنید مانند دستکش ، تور ، گل سر ، تاج عروس ، شنل و همچنین با مزون دار صحبت کنید که آیا این قسمت های جانبی نیز جز اجاره لباس عروس میباشد یا خیر .
تجهیزات اداری چیست و چه کاربردی دارد؟
امروزه چیدمان اداری به یکی از عوامل مؤثر در زمینه تجارت و کسب و کار تبدیل شده است. از طریق چیدمان اداری هم وظایف شغلی خود را با نظم بیشتری انجام میدهید و هم اینکه دفتر کار شما حرفهایتر به نظر میرسد. چیدمان اداری از مبلمان و تجهیزات اداری تشکیل شده است. راجع به مبلمان اداری همواره در وبسایتها و مجلات مربوط به چیدمان بحث شده است، اما کمتر به این موضوع پرداخته شده که تجهیزات اداری چیست و از چه لوازمی تشکیل شده است.
برای اینکه بدانیم تجهیزات اداری چیست باید ابتدا به تعاریف مربوط به آن مراجعه کنیم. تجهیزات اداری به مجموعه وسایلی گفته میشود که برای انجام وظایف اداری مورد نیاز است و به عنوان ملزومات مربوط به انجام این وظایف به کار گرفته میشود. استفاده از تجهیزات اداری به تسهیل انجام امور اداری منجر شده و نمایی حرفهای به دفتر کار شما میبخشد.
انواع تجهیزات اداری چیست؟
پس از مشخص شدن تعریف تجهیزات اداری و فواید آن، باید بدانیم که انواع و اقسام تجهیزات اداری چیست و چه لوازمی برای انجام وظایف شغلی در ادارات و شرکتها مورد نیاز است.
تجهیزات اداری به طور کلی به سه دسته قابل تقسیمبندی است؛ لوازم و تجهیزات اداری مصرفشدنی، لوازم و تجهیزات اداری ماندگار و چسبها.
– لوازم و تجهیزات مصرفشدنی به لوازمی گفته میشود که در هر دفتر کار به سرعت مورد استفاده قرار میگیرند، در مدت زمان کمتری مصرف میشوند و قابل استفاده مجدد نیستند.
از جمله این لوازم و تجهیزات عبارتاند از: انواع کاغذها (کاغذهای A4، A3، B4 و B3 که البته اغلب از دو کاغذ نوع اول بیشتر استفاده میشود)، شابلونها، جوهر، پاککن، مداد، انواع گیرههای کاغذ، انواع چسبها و… .
– منظور از چسبها ابزار و لوازمی است که برای چسباندن و یا ثابت نگه داشتن چیزهای مختلف به کار میروند. این لوازم معمولاً از مواد شیمیایی ساخته شده و در سطوح خاص به منظور مهر و موم کردن، ثابت کردن و یا چسباندن یک وسیله به کار میروند. چسبهای مایع و نوارچسبها که هر کدام انواع مختلفی دارند در این دسته جای میگیرند.
– لوازم و تجهیزات ماندگار به تجهیزات و لوازمی گفته میشود که کاربرد نسبتاً ثابتی در طول زمان دارند و برای مدت زمان طولانیتری شکل، ظاهر و اندازه آن به قوت خود باقی میماند.
این لوازم در یک مدت زمان بسیار بلندی استفاده میشود و میتوان از آنها استفاده چندباره کرد. از جمله لوازم و تجهیزات بادوام اداری میتوان به دستگاه منگنه، دستگاه پانچ، پایه نوارچسب، گیرههای پلاستیکی، پوشهها، زونکنها، جامدادی، کلاسورها، جعبههای بایگانی، پاکتهای پلاستیکی و… .
لوازم و تجهیزات جانبی اداری
پس از اینکه مشخص شد انواع اصلی تجهیزات اداری چیست، باید به انواع دیگر این تجهیزات که جانبی هستند اشاره کرد. لوازم و تجهیزاتی که به عنوان تجهیزات جانبی مورد استفاده قرار میگیرند را میتوان در سه دسته اصلی طبقهبندی کرد:
– تجهیزات الکترونیکی متفرقه که از جمله عبارتاند از: وبکم، هدست و … که وجود آنها در دفتر کار ضروری نیست ولی انجام کارها را راحتتر میکنند.
– دستگاههای تولید برچسب؛ که برای تولید برچسب از آنها استفاده میشود. برچسبها معمولاً برای مشخص کردن اموال شرکت از قبیل میز، صندلی، کامپیوتر و … استفاده میشود.
منبع:
همیشه وجود یک جعبهابزار کامل و با حجم کم یکی از مطلوبها و مطلب موردتوجه علاقهمندانی است که اقدام به خرید ابزارآلات مختلف میکنند. طبیعتا خرید ابزارهای مورد استفادهتان بهطور جداگانه، صرف هزینه بسیار بالا و اشغال فضای زیاد جهت نگهداری آنها را در پی خواهد داشت. بنابراین منطقی است که به دنبال جعبهابزاری باشیم که با خرید آن، علاوه بر در اختیار داشتن ابزاری کامل، در هزینه و حجم نیز صرفهجویی کنیم. Licota نامی کاملاً آشنا در طراحی و تولید نمونههای متنوع ابزار و وسایلی است که هریک از ما کمابیش یا آنها را دیدهایم و یا با آنها سروکار داریم. کیف ابزار ALK-8009F، مجموعهای است که تعداد بسیار زیادی از ابزار را در حجمی بهاندازه یک کیف سامسونت معمولی در اختیار شما قرار میدهد. مزیت بارز این جعبهابزار طراحی فشرده و جالب در استقرار ابزارها در کنار یکدیگر است، که محفظه آن هم از استحکام و کیفیت مطلوبی برخوردار است و هم حداقل فضای ممکن را اشغال نموده است. تعداد 16 عددی آچارهای یکسرتخت-یکسر رینگی (شماره 6، 7، 8، 9، 10، 11، 12، 13، 14، 15، 16، 17، 19، 21، 22، 24)، یک دست 10 عددی آچار آلن، دو عدد پیچگوشتی دوسو، دو عدد پیچگوشتی چهارسو، سه عدد انبر (انبردست، دمباریک و انبر سر کج)، یک آهنربا آنتندار، یک عدد اتصال یاب (برای یافتن اتصال الکتریکی)، 58 عدد انواع سری بکس، دو عدد دسته جغجغه (در سایز کوچک و بزرگ)، شش دسته افزایش دهنده بکس، 2 عدد لقلقه ، پیچگوشتی بکس، دو عدد دسته T شکل بکس، 37 سری پیچگوشتی (5 عدد دوسو، 6 عدد چهارسو، 2 عدد چهارسوی خاردار، 9 عدد آلنی، 11 عدد ستارهای و 4 عدد خورشیدی) محتویات این مجموعه است. جنس تمامی این اقلام از آلیاژ کروم- وانادیوم است که یکی از آلیاژهای مرغوب برای تولید ابزارآلات به شمار میرود. جعبه این مجموعه از پلاستیک بسیار محکمی ساختهشده تا وزن این ابزارها را تحمل و تمام 143 قطعه به شکل مناسبی در آن جای گرفته است. شاید وزن این جعبهابزار کمی زیاد باشد ( کمتر از 12 کیلوگرم) اما با توجه به تنوع و تعداد ابزاری که در اختیارتان قرار دارد، شما نیازی به حمل بسیاری از ابزارهای دیگر نخواهید بود. ابعاد 52*18*8.5 سانتیمتری باکس (0.8 مترمربعی) ، فضای کمی را در محل کار یا صندوقعقب خودروی شما اشغال خواهد کرد.
تمرکز بر تولید محتوای با کیفیت
اولین راهکار افزایش فروش در اینستاگرام که واقعا اهمیت دارد و باید در اولویت اول پیمان گیرد این است که محتوای با کیفیت تولید کنید.
پیشنهاد میکنم این را هم ببینید: استراتژیهای موثر افزایش فالوور اینستاگرام
عکسی که در اینستاگرام قرار میدهید، از توئیتر و فیسبوک، کارایی بیشتری روی بیننده دارد و بیشتر دیده میشود. البته در صورتی کارایی خویش را پرتو میدهد که به راستی روی آن عکس وقت گذاشته باشید و محتوای با کیفیتی تحویل مخاطبان دیتا باشید.
2 تدبیر افزایش فروش در اینستاگرامیک پیشنهاد برایتان دارم:
پیجهای اینستاگرامی پیوسته و غیر مرتبط ((فعال)) با کسبوکارتان را پیدا و فالو کنید.
همیشه پستهایشان را دنبال کنید. هر کدام از پستهایشان را که توجهتان را جلب کرد و لذت بردید، از آن اسکرین شات بگیرید یا دانلود کنید.
حالا یک آرشیو ارزشمند دارید که هر موعد خواستید پستی قرار دهید، میتوانید از آرشیوتان مدل (اروپایی) بگیرید (یا اگر اختصاصی نیست، گاهی میتوانید همان را کپی کنید)
چند ایده برای فرآوری محتوا:
یک ایده و تدبیر افزایش فروش در اینستاگرام که بسیار خوب جواب میدهد، عکس از پشت صحنه فعالیتهایتان است.
نشان دادن پشت صحنه فعالیتهای شرکت، مایه میشود افراد حس دوستانهتری نسبت به کسبوکارتان پیدا کنند.
همچنین وقتی از فعالیتهای کسان در پشت صحنه عکس یا فیلم پیمان میدهید، مخاطبانتان میبینند که برای ارائه خدمات بهتر به آنهای زحمت کشیده میشود.
بنابراین گذاشتن پست از پشت صحنه نه تنها یک ایده جذاب برای فرآوری محتواست، بلکه برندسازی موثری برای شما برپایی خواهد کرد.
2 راهکار افزایش فروش در اینستاگرام
2. مخاطبان خویش را درگیر کنید
یک تدبیر افزایش فروش در اینستاگرام این است که وقت بگذارید و مخاطبان را درگیر کنید.
این باعث میشود که کاربرانتان حس کنند برای شما ارزشمند هستند و از این به پس پستهای شما بیشتر برایشان جلب توجه میکند.
راحتترین و موثرترین طریق برای درگیر کردن مخاطب، پاسخ به کامنتهای آنان است.
پیشنهاد میکنم این را هم ببینید: ۸ تدبیر تضمینی افزایش فروش اینترنتی
اگر واقعا حوصله پاسخ طولانی به پستها را ندارید، یک “تشکر” خالی نشانه میدهد که برای کامنت آنهای ارزش قائل هستید.
همچنین پاسخ به سوالات یک روش زیاد کارساز برای جلب عقیده مخاطبان و درگیر کردن آنهاست.
روش سایر برای درگیر کردن مخاطبان این است که از آنها بخواهید کاری اتمام دهند:
دوستانتان را تگ کنید تا این مطلب را ببینند
به این سوال پذیرش دهید …
ممکن است بخواهید ذیل تمام پستهایتان بنویسید “دوستانتان را تگ کنید الی این مطلب را ببینند”.
مورد دیگر پاسخگویی تند به اعتراضات و شکایات مخاطبانتان است.
معمولا هر پستی که قرار میدهید، عدهای مخالف وجود دارند که ممکن است اعتراض یا شکایت داشته باشند. این زیاد اهمیت دارد که به سرعت به شکایت و اعتراضات آنها استجابت دیتا شود.
پاسخ سریع به این گونه بازخوردها باعث این ذهنیت را در آنان به وجود میآورد که شما به دغدغههای آنها اهمیت میدهید و دسته خدمات مشتریانتان به بهترین شکل کار و جنبش میکند.
حدود ۱۰ سال پیش، یوتیوب (YouTube) بنری برای آندسته از بازدیدکنندگان که بااستفادهاز اینترنت اکسپلورر ۶ (IE6) از یوتیوب استفاده میکردند، به نمایش در آورد که حاوی هشداری مبنی بر توقف فوری پشتیبانیهای این سایت از این مرورگر قدیمی مایکروسافت بود. این اخطار درست زمانی در یوتیوب نشان داده شد که کاربران اینترنت اکسپلورر ۶ هنوز حدود ۱۸ درصد از کل کاربران یوتیوب را تشکیل میدادند. برخی از مهندسان یوتیوب که از ارائهی پشتیبانی به این مرورگر پیر و فرسوده خسته شده بودند و آن را مانعی در مسیر اجرای سریعتر برنامههای خود میدیدند، بااستفادهاز روشی غیرمعمول تصمیم به حذف همیشگی اینترنت اکسپلورر ۶ گرفتند.
اینترنت اکسپلورر بهعنوان مرورگر پیشفرض ویندوز XP در سال ۲۰۰۱ عرضه شد؛ یعنی سالها پیش از آنکه اولین نسخهی کروم در سال ۲۰۰۸ منتشر شود. کریس زاخاریس (Chris Zacharias)، یکی از مهندسان سابقگوگل (Google) و یوتیوب، به این نکته اشاره میکند که مهندسان یوتیوب تقریبا هر هفته مجبور بودند یکی از رابطهای کاربری که اجرای آن در اینترنت اکسپلورر ۶ دچار مشکل میشد را ترمیم کنند و هر هفته باید به این رویه ادامه میدادند، چرا که به آنها گفته شده بود شاید شرایط لازم برای ارتقاء مرورگرهای کاربران فراهم نیست. او دربارهی چگونگی تصمیمگیری دربارهی حذف این مرورگر میگوید:
ما بهصورت جمعی در اینباره که چگونه میتوانیم انتقام خود را از اینترنت اکسپلورر ۶ بگیریم، رویابافی میکردیم. نقشه خیلی ساده بود. ما یک بنر کوچک روی ویدئو پلیرهای سایت قرار دادیم که تنها برای کاربران این مرورگر خاص نشان داده میشد.
و به این ترتیب، بنری ساده اما بسیار تأثیرگذار طراحی شد. گروهی از مهندسان با علم به اینکه بیشتر کارمندان یوتیوب که از محیط عملیاتی شرکت استفاده میکنند، اصلا این بنر را نمیبینند، اقدام به نمایش آن در صفحات مختلف سایت برای کاربران اینترنت اکسپلورر ۶ کردند. گوگل چند سال پیش از آن، یوتیوب را خریده بود و این سایت هنوز سازگاری کاملی با سیاستها و زیرساختهای گوگل پیدا نکرده بود.
بهلطف مجوزهای خاصی بهنام «OldTuber» که در ابتدای دورهی ادغام آن با گوگل ایجاد شده بودند، مهندسان یوتیوب میتوانستند قوانین و سیاستهای اجرای کد گوگل را دور بزنند و بهطور مستقیم، تغییراتی در آندسته از کدهای یوتیوب ایجاد کنند که بازدیدهای محدودی روی آنها انجام میشد. زاخاریس و برخی دیگر از مهندسین، مجوز OldTuber را بهدست آوردند و اجازه پیدا کردند بنر را جایی قرار بدهند که نظارت بهشدت کمی روی آن انجام میشد. او اقرار میکند:
فرصتی برای حذف همیشگی اینترنت اکسپلورر ۶ پیدا کرده بودیم که شاید دیگر هیچوقت بهدست نمیآمد.
این بنر در ماه ژوئیه سال ۲۰۰۹ به نمایش درآمد و مطبوعات بلافاصله بر اقدام گوگل برای توقف همیشگی ارائهی پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر ۶ صحه گذاشتند. زاخاریس میگوید:
اولین فردی که بهسراغ ما آمد، مدیر تیم بود. همهی مطبوعات مهم در عرصهی فناوری این سؤال را میپرسیدند که چرا یوتیوب اقدام به تهدید قطع پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر ۶ کرده است؛ آن هم زمانیکه این مرورگر هنوز کاربران زیادی داشت.
وی اضافه میکند:
ما با شوق همهچیز را دربارهی اقدام خودمان برای گروه PR توضیح دادیم تا نکات لازم را برای توضیح و بسط جریانی که در رسانهها به راه افتاده بود، طراحی کنند.
دو تن از وکلای گوگل نیز میخواستند بدانند که چرا یوتیوب آن بنر را در سایت منتشر کرده است و خواهان توقف فوری آن بودند. آنها فکر میکردند یوتیوب، کروم را بهعنوان مرورگر جایگزین اینترنت اکسپلورر به کاربران خود تبلیغ میکند و نگران بودند که قانونگذاران اتحادیهی اروپا درصدد اقدامات ضدرقابتی برآیند. اما درنهایت به آنها ثابت شد که مهندسان یوتیوب طوری این بنر را برنامهریزی کردهاند که بهصورت تصادفی مرورگرهایی مانند فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر ۸ و حتی اپرا را هم به کاربران پیشنهاد کند و درنتیجه، وکلا بدون هیچ نگرانی دیگری به دفاتر خود برگشتند.
این بنر به سایر بخشهای تحت مالکیت گوگل نیز راه یافت. تیم گوگل داکس (Google Docs) نیز پیام مشابهی را حاوی هشداری درباره قطع پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر ۶ روی صفحههای خود به نمایش گذاشت. بهگفتهی زاخاریس:
مدت کوتاهی پس از اینکه بنر یوتیوب منتشر شد، یکی از مهندسین گوگل داکس نیز که در حال آزمایش اینترنت اکسپلورر ۶ بود، آن را دید و بهسرعت بهعنوان یک مدرک ضمیمهی توضیحات خود مبنی بر اینکه آنها هم باید همین کار را انجام بدهند، به مدیر خود نشان داد.
حرفهایی که در گوگل به گوش میرسید، حول محور اقدام تیم گوگل داکس مبنیبر افزودن بنر اینترنت اکسپلورر ۶ در سایت خود بود؛ بنابراین، تا حد زیادی همه آنها را بهعنوان ابداعکنندگان این بنر میشناختند و اسمی از تیم اصلی مهندسی یوتیوب برده نمیشد. نتیجهی نمایش این بنر، کاهش شدید ترافیک کاربران اینترنت اکسپلورر ۶ بود. زاخاریس اضافه میکند:
درعرض یکماه، کاربرانی که از اینترنت اکسپلورر ۶ استفاده میکردند، به نصف کاهش یافتند و بیش از ۲۰درصد از ترافیک جهانی اینترنت اکسپلورر ۶ کاسته شد و ترافیک سایر مرورگرها نیز بههمان میزان افزایش یافت. نتیجهی حاصل بسیار بهتر از آن بود که تیم توسعهی وب ما فکر میکرد.