قالب های فارسی وردپرس 36

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 36

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

تکنیک های افزایش بازدید سایت از گوگل

مهمترین عاملی که باعث می شود کاربران سایت شما را در شبکه های اجتماعی خودشان به اشتراک بگذراند، مطالب ارگانیک شما می باشد. پس خیلی مهم است که در زیر هر مطلب دکمه اشتراک گذاری گونه ها شبکه ها پیمان دهید. هر لینک ورودی از شبکه ها و فروم ها تاثیر به مراتب بیشتر در آموزش افزایش بازدید سایت  خواهد داشت. همچنین رهنمود می شود که برای سایت خویش در هر شبکه های اجتماعی یک صفحه اختصاصی فرآوری کرده و در آن فعالیت کنید و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.


7. تگ Alt عکس

این تگ شاید کارایی مستقیمی در بهبود رتبه سایت در گوگل نداشته باشد، اما بعضی مواقع عکس ها به خوبی آپلود نمی شوند. زمانی که عکس ها در هنگام بارگذاری سایت، نشان داده نشوند، جمله تو این تگ اثر دیتا خواهد شد. هر عکسی باید تگ alt مخصوص به خویش را داشته باشد و وانگهی بهتر است که از واژه کلیدی اصلی سایت نیز در این تگ بهره‌گیری شود. البته در جستجوی عکس گوگل، معیار جستجو و پرتو دادن عکس ها، این تگ می باشد.


8. به کارگیری نقشه سایت

نقشه سایت راهنمای گوگل برای پیمایش آسان تر و تند تر در سایت است. با برپایی هر صفحه جدید، لینک آن در نقشه سایت قرار می گیرد و گوگل سریعا متوجه این سوژه می شود و آن را نمایه می کند. نقشه سایت یکتا از عوامل مهم در افزایش رتبه سایت در گوگل است.


9. سرعت سایت

یکی از عوامل مهم در افزایش رتبه سایت در گوگل، سرعت سایت و بارگذاری صفحات آن است. هر چه سرعت سایت اغلب باشد، علاوه براینکه کارایی مثبتی می تواند در سئو سایت شما داشته باشد، مایه جذب کاربران می شود. در واقع اگر سرعت بارگذاری سایتی بیش از 2 ثانیه باشد، کاربران آن را ترک خواهند کرد. همانطور که می دانید صبر کاربران امروزه خیلی کمتر از گذشته است و اگر شما تمامی نکات را به خوبی رعایت کرده باشید اما سرعت بارگذاری کم باشد، به راستی می نا گفت که سایت شما هیچ ارزشی ندارد و نمی تواند کاربری را به سمت خویش جذب کند.


10. بهینه سازی عکس ها

اندازه عکس می تواند تاثیر زیادی در افزایش یا تفریق سرعت بارگذاری سایت داشته باشد. همچنین فرمتی که برای آن ها کاربرد می شود خیلی مهم است، زیرا شدنی است بعضی اوقات، شماری از فرمت ها بخوبی پشتیبانی نشوند و کارایی منفی برروی کیفیت عکس ها بگذارد. هرچه اندازه تصاویر کمتر باشد و از فرمت مناسبی استفاده شود، افزایش رتبه سایت در گوگل تندتر سپریدن می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.