قالب های فارسی وردپرس 36

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 36

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

راه های خرید ورودی گوگل

دو مسیر هست که با خرج مستقیم می توانید ورودی گوگل سایت خود را افزایش دهید.
خرید تبلیغات سر راست از گوگل = بسیار پرهزینه است و باید به دلار پرداخت نمایید.
خرید بک لینک + سئو سایت = هزینه زیادی دارد ولی خرج کمتر از تبلیغات مستقیم در گوگل است.

افزایش ورودی گوگل با خرید بک لینک
در صورتیکه سایت خود را برای گوگل بهینه سازی کرده باشید با خرید بک لینک می توانید ورودی گوگل خویش را افزایش دهید.
خرید بک لینک امری تخصصی است که آن نیز باید با مشاوره کارشناس سئو سایت خود سپریدن دهید.

بک لینک چیست؟
بک لینک علاوه بر افزایش بازدید سر راست عامل اصلی افزایش ترافیک در گوگل و برآیند اینکه افزایش ورودی گوگل می باشد. بک لینک (Backlink) معمولا بعد از دو ماه نشان خود را خواهد گذاشت و البته در صورتیکه حذف شود اثر خویش را نیز از دست می دهد. هر چه سایت ارائه دهنده بک لینک دارای پیج رنک بالاتری، لینک خروجی کمتر و موضوع پیوسته تری با سایت مورد نظر داشته باشد کیفیت و نشانه آن بک لینک نیز اغلب می شود و رشد افزایش ورودی گوگل بیشتر خواهد شد. گرچه هزینه اجاره (خرید ماهیانه) آن بک لینک نیز بیشتر خواهد بود. به بیان ساده تر وقتی یک سایت که ارزش فوقانی از دید گوگل دارد به سایت شما لینک می دهد از جانب گوگل سایت شما نیز با ارزش تر می شود. بک لینک باید در تمام صفحات پیمان گیرد و از اتریبیوت nofollow نیز کاربرد نشود.

معرفی سایت سفارش بک لینک
در نهایت با توجه به تقاضا های فراوان مشتریان گرامی مبنی بر معرفی سایت خرید بک لینک هدف داریم بعضی از سایت های فروش بک لینک که از دید ما نیز تایید می شوند را شناسایی کنیم.

همکاری در فروش بک لینک
لطفا سایت هایی که پیج رنک مناسبی دارند و رغبت به فروش بک لینک برای متقاضیان خرید ورودی گوگل دارند با ما تماس بگیرند.

مایکروسافت از قابلیت‌های جدید کورتانا برای استفاده در محیط کاری رونمایی کرد

مایکروسافت قابلیت‌هایی را برای کورتانا عرضه کرده که آن را برای تبدیل شدن به ابزاری مانند الکسا در محیط‌های کاری، مناسب می‌کند.

در چند سال گذشته، دستورات صوتی در مرکز پیشرفت‌های پدیده‌ی خانه‌های هوشمند قرار داشته‌اند. به لطف پیشرفت‌های صورت‌گرفته در پردازش طبیعی صدا که در نتیجه‌ی آن، دستیارهای هوشمندی همچون سیری و گجت انقلابی آمازون اکو به محبوبیت رسیدند، امروزه صحبت کردن با تجهیزات خانگی به امری متداول تبدیل شده است. این صحبت کردن برای اعلام انواع دستورات از تنظیم زمان‌سنج تا فعال و غیرفعال کردن تجهیزات امنیتی استفاده می‌شود.

اما در مورد محیط کاری، دستورات صوتی و دستیارهای هوشمند هنوز راه زیادی برای طی کردن دارند. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد تنها ۲۸ درصد از کسب‌وکارها از دستورات صوتی در فرآیندها و ارتباطات خود استفاده می‌کنند. البته این کاربرد کم، به‌خاطر کمبود علاقه‌ی آنها نیست؛ چرا که تحقیقاتی دیگر، آمار تمایل کسب‌وکارها به استفاده از دستیارهای هوشمند را حدود ۸۵ درصد عنوان می‌کند.

در این میان درحالی‌که الکسا و گوگل اسیستنت در بازار اسپیکرهای هوشمند مخصوص کاربران عادی فرمانروایی می‌کنند،‌ در بازار تجاری و مخصوص کسب‌وکارها، کورتانا طرفدار بیشتری دارد؛ چرا که اکثر کسب‌وکارها در حال حاضر مشتری محصولات مایکروسافت هستند.

مایکروسافت به‌خوبی نیاز و تمایل کسب‌وکارها را درک کرده و در کنفرانس اخیر خودش در فلوریدا، ابزارهایی جدید با نام Cortana Skills Kit for Enterprise معرفی کرده است. این ابزار، توانایی کورتانا در درک بالای زبان طبیعی را به کسب‌وکارها می‌دهد تا مهارت‌هایی شخصی‌سازی‌شده و مخصوص کار خود، برای آن توسعه دهند.

الکسا

خاویر سولترو مدیر بخش مایکروسافت کورتانا در این مورد می‌گوید:

این ابزار به شرکت‌‌ها امکان می‌دهد تا از قدرت‌های بی‌شمار پردازش کامپیوتری استفاده کنند. با ایجاد امکانی برای اجرای دستورات توسط پیام‌های صوتی طبیعی، اتفاقات جالب و هیجان‌انگیزی در محیط کار رخ خواهد داد. بسیاری از این کارها در پر کردن فرم‌ها خلاصه می‌شدند، اما با قابلیت‌های جدید و توانایی درک زبان طبیعی در کنار پاسخ دادن به آن یا انجام کارها، می‌توان در مورد کارهای مختلف با این دستیار گفتگو کرد.

به‌عنوان مثال، یک شرکت می‌تواند درخواست‌ها از بخش IT خود را به یک مهارت برای Cortana تبدیل کند. برای اکثر شرکت‌های بزرگ، این درخواست‌های واحد IT موارد خسته‌کننده و تکراری هستند. این فرآیند شامل مراحل مختلف برای ثبت یک تیکت پشتیبانی می‌شود. با استفاده از کورتانا، می‌توان تمام این مراحل را به عبارتی ساده مانند «از واحد IT‌ برای حل مشکل لپتاپ من، کمک بگیر» تبدیل کرد.

کورتانا

این تغییر، نه‌تنها ایجاد تیکت را آسان‌تر می‌کند بلکه یک ربات را مسئول مکالمه با کارمند مورد نظر خواهد کرد. در نهایت،‌ همین ربات تصمیم می‌گیرد که مشکل ایجادشده نیاز به نیروی انسانی واحد IT دارد یا خیر. کورتانا علاوه‌بر این موارد، توانایی تنظیم قرارهای ملاقات با همکاران و زمان‌بندی در تقویم‌های کاری مختلف را خواهد داشت.

چالش همیشگی در این بخش، امنیت و حریم خصوصی است

مثال‌های گفته‌شده،‌ مواردی عمومی هستند اما کورتانا توانایی کسب مهارت‌های پیچیده را نیز دارد. اگر کسب‌وکار شما در حال حاضر از ربات‌ها استفاده می‌کند، ابزار جدید می‌تواند این کاربرد را پیشرفته‌تر کند. این پیشرفت به‌لطف توانایی تشخیص زبان طبیعی توسط کورتانا و استفاده از خدمات ابری آژور ممکن است.

سولترو در ادامه‌ی صحبت‌هایش در مورد ابزار جدید می‌گوید:

ما اکنون این قابلیت را داریم که ربات‌های کنونی کسب‌وکارها را بدون مشکل خاص، به مهارت‌هایی در کورتانا تبدیل کنیم. به‌عنوان مثال می‌توانیم یک ربات مخصوص خدمات مشتریان را با مهارت‌های درک زبان طبیعی انسان و کار کردن در دستگاه‌های مختلف، بهبود دهیم.

کار

اضافه کردن دستورات صوتی به محیط کار، فرمول‌های امنیت و حریم خصوصی را در این زمینه تغییر می‌دهد. در این میان، نه‌تنها کسب‌وکارها به قابلیت‌های پیشرفته‌ی امنیتی نیاز دارند، بلکه از نگاه کارمندان نیز باید مرزی بین داده‌های کاری و شخصی ایجاد شود. در نهایت، کورتانا یک دستیار شخصی و همچنین یک ابزار برای کسب‌وکارها خواهد بود. در نتیجه، داده‌های در دسترس کورتانا به نوع درخواست کاربر و ارتباط او با این هوش مصنوعی بستگی دارد.

مدیر بخش کورتانا در این مورد اعتقاد دارد که ارتباط با این قابلیت‌های جدید و تنظیم دسترسی اشخاض مختلف به آنها، دو مسئله‌ی جدا هستند که مدیریت آنها بر عهده‌ی تصمیم‌گیران سازمان است.

کورتانا از همان ابتدا با چشم‌اندزای برای کسب‌وکارها معرفی شد

مایکروسافت از همان روزهای ابتدایی معرفی کورتانا، روی قابلیت‌‌های آن برای کسب‌وکارها مانور می‌داد. ردموندی‌ها این دستیار هوشمند را یک هوش مصنوعی معرفی کردند که به همه‌ی داده‌های شرکت دسترسی خواهد داشت و با امنیت کامل از آنها برای بهبود بهره‌وری هر کارمند استفاده خواهد کرد. تصویر ترسیم‌شده در آن زمان بسیار مفید و جذاب بود،؛ اما اجرای آن مدتی به تعویق افتاد تا این که در آخرین کنفرانس این شرکت،‌ اشاره‌ای جدی به این قابلیت شد.

به‌هرحال،‌ مجموعه‌ی جدید مهارت‌های کورتانا (دستورات قابل اجرا توسط این دستیار صوتی)، قدم مثبتی برای رسیدن به آن چشم‌انداز است. اگرچه گوگل اسیستنت و الکسا تقریبا تمام سهم بازار را در بخش مصر‌ف‌کننده‌ها در اختیار دارند، تحقیقات گفته‌شده نشان می‌دهد که کسب‌وکارها، کورتانا را به‌عنوان انتخابی مناسب در بخش دستیارهای صوتی مدنظر قرار داده‌اند.

کورتانا

انتخاب کورتانا توسط کسب‌وکارها کاملا طبیعی است؛ چرا که حضور طولانی‌مدت مایکروسافت در بخش خدمات تجاری،‌ پلتفرمی را برای آنها ایجاد کرده که گوگل و آمازون از آن بی‌بهره هستند. البته اسپیکرهای هوشمند آمازون و گوگل، ذهنیت مشتریان را بیش از کورتانا اشغال کرده‌اند و بعید نیست این ذهنیت و آگاهی، سرانجامی شبیه به گوشی‌های هوشمند را برای دستیاران صوتی رقم بزند.


همکاری دیپ مایند و یونیتی در شبیه‌سازی محیط‌هایی برای آموزش هوش مصنوعی

دیپ‌مایند گوگل و یونیتی، در تلاش هستند تا با همکاری یکدیگر، محیط‌های شبیه‌سازی‌شده‌ای را برای آموزش مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کنند. 

دیپ‌مایند  گوگل و Unity Technologies، خالق یکی از شناخته‌شده‌ترین پلتفرم‌های بازی، امروز اعلام کردند که برنامه‌‌های مشترکی را برای ایجاد فضایی شبیه‌سازی‌شده جهت آموزش مبتنی بر هوش مصنوعی دنبال می‌کنند.   

در حال حاضر، Unity engine، در حدود ۵۰ درصد از بازی‌های موبایلی و ۶۰ درصد از تجربه‌ی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را به‌خود اختصاص داده است.

هوش مصنوعی دیپ مایند / deepmind

در سال ۲۰۱۷ میلادی، Unity ML Toolkit، کار خود را در حوزه‌‌ی آموزش مبتنی بر هوش مصنوعی  آغاز کرد. Unity ML Toolkit نیز همانند OpenAI's Gym و آزمایشگاه دیپ‌مایند، می‌تواند برای شبیه‌سازی فعالیت‌ها و آموزش، از شکل‌های مختلف یادگیری عمیق استفاده کرده باشد.

دیوید هلگسون، از بنیانگذاران یونیتیدر مصاحبه‌ای با VentureBeat گفت: 

Unity در دنیای بازی‌ها حضور فعالی دارد. هر نوع تجسم معماری، طراحی محصول، حتی تولید فیلم، از حوزه‌های مورد توجه یونیتی است. ولی در میان تمام حوزه‌ها، آموزش مبتنی بر هوش مصنوعی تاکنون از سوی یونیتی ارائه نشده است. امیدواریم در آینده‌ی نزدیک شاهد حضور یونیتی در این حوزه هم باشیم.

DeepMind، از شبیه‌سازی‌ برای آموزش در کارهای مختلف استفاده کرده است. مثلا پیشتر گفته شد که . یکی از معروف‌ترین موارد . پیشتر نیز گفته شده بود که .

دیماس حسیبی، مدیر عامل شرکت DeepMind، در مصاحبه با VentureBeat اعلام کرد:

بازی‌ها و استفاده از شبیه‌‌سازی، یکی از اصلی‌ترین بخش‌های برنامه تحقیقاتی DeepMind است. در حال حاضر، این رویکرد منجر به پیشرفت قابل‌توجهی در تحقیقات مبتنی بر هوش مصنوعی شده است. من، به‌عنوان فردی که در زمینه‌ی طراحی بازی‌های ویدئویی سابقه‌ای دارم، بسیار مشتاق همکاری با یونیتی هستم تا بتوانیم در فضاهای مجازی، الگوریتم‌های هوشمند و انعطاف‌پذیر را بررسی و توسعه دهیم، و در نهایت بتوانیم راهکارهایی جدید برای حل مشکلات دنیای واقعی پیدا کنیم. 

در سال ۲۰۱۴ میلادی، دیپ‌مایند توسط Google معرفی شد. از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون، بیش از ۲۰۰ مقاله‌ی پژوهشی مختلف در مورد آن منتشر شده است. دیپ‌مایند علاوه‌بر فعالیت در حوزه‌ی شبیه‌سازی برای آموزش، با کمک هوش مصنوعی می‌تواند در تشخیص بیماری‌های چشم نقش موثری داشته باشد. پیشتر گفته‌ شده بود که . همچنین دیپ‌مایند از شبکه‌های عصبی برای تشخیص بهتر نقش دوپامین در یادگیری استفاده می‌کند.