قالب های فارسی وردپرس 36

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 36

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

نکاتی که قبل از اجاره لباس عروس باید بدانید

اگر در رابطه با لباس عروسیتان تصمیم گرفته اید لباس نخرید و یک لباس عروس شیک اجاره کنید باید نکات قابل توجهی را در این رابطه فرا بگیرید تا در این مورد که اجاره کردن لباس عروس می باشد دچار مشکل نشوید و یک انتخاب درست داشته باشید ، با ما باشید در ادامه مطلب ...


مهمترین نکات و اموزش های لازمه در رابطه با اجاره لباس عروس


بیشتر عروس خانم ها دوست دارند لباس عروسی خود را از مزون هایی که مدل های متنوعی از لباس عروس دارند اجاره بکنند و روز عروسی این لباس عروس را بر تن بکنند . شاید این کار با توجه به دلایل زیاد به صرفه تر باشد زیرا لباس عروس بعد از مراسم عروسی اصلا به درد شما نمی خورد و تا اخر عمر بدون استفاده در کمده لباس هایتان باقی خواهد ماند .


برای اجاره کردن و خریدن لباس عروس نظر های متفاوت و جالبی وجود دارند ، مثلا بعضی دوست دارند لباسی را بپوشند که خریداری کرده اند و بعضی دیگر دوست دارند برای شب مراسم عروسی هزینه زیادی نکنند و یک لباس عروس را اجرا بکنند .


نکات خیلی مهم در رابطه با اجاره لباس عروس


اگر تصمیم به اجاره لباس عروس گرفته اید ، نکات زیر را حتما رعایت بفرمایید :


اکثر عروس ها دوست دارند در شب مراسم عروسی شیک و جذاب باشند و یک لباس عروس تک و خاص داشته باشند و لباس عروس حتما و فقط بر تن خودشان رفته است و برای آنها دوخته شده است ، برای این دسته از عروس خانم ها اجاره لباس عروس قابل قبول نمی باشد .

شاید لباس عروس یکی از خاطره انگیز ترین لباس هایی است که هر خانمی در طول زندگیش می پوشد ولی این نکته را هیچ وقت فراموش نکنید که در آینده لباس عروس هیچگونه کاربردی برایتان ندارد به جز آنکه هرز گاهی در خانه بپوشیدش و خاطره ای را زنده کنید یا با ان عکس های تازه تری بگیرید  ، یا می توانید تصمیم بگیرید که آن را اجاره بدهید ، اگر جز این دسته از عروس خانم ها هستید به دنبال خریدن لباس عروس نباشید .

با اجاره کردن یک لباس عروس در هزینه های عروس خود کاملا صرفه جویی کرده اید ، اما این نکته را به یاد داشته باشید در بعضی از مدل های لباس عروس ، خرید و اجاره کردن ان تفاوت قیمتی زیادی باهم ندارند ، اما اگر لباس عروس بیش از چند بار اجاره رفته باشد نسبتا قیمت اجاره کمتری دارد .

لباس عروس که اجاره می کنید حتما توسط عروس های دیگری نیز پوشیده شده است ، پس قبل از اجاره کردن آن به همه قسمت های لباس دقت کنید تا پارگی یا مشکلی نداشته باشد .

هنگامی که برای اجاره لباس عروس به یک مزون عروس سر می زنید مواظب باشید قبل از اجاره لباس عروس اعلام کنید که چقدر برای اجاره عروس می خواهید هزینه کنید  و با توجه به هزینه مورد نظرتان لباس عروس خود را اجاره بفرمایید .

قبل از اجاره لباس عروس در رابطه با شستشو و خوشکشویی لباس عروس ما مزون دار به توافق برسید .

هنگامی که در مزون لباس عروس مدل مورد نظرتان را پیدا کردید به تمامی قسمت های آن توجه بکنید مانند دستکش ، تور ، گل سر ، تاج عروس ، شنل و همچنین با مزون دار صحبت کنید که آیا این قسمت های جانبی نیز جز اجاره لباس عروس میباشد یا خیر .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.